360 Millioni di Chilometri Quadrati Monitoraghju di l'ambiente marinu

L'oceanu hè un pezzu enormu è criticu di u puzzle di u cambiamentu climaticu, è un grande reservoir di calore è di diossidu di carbonu chì hè u gasu di serra più abbundante. Ma hè stata una sfida tecnicu enormosaper cullà dati precisi è abbastanzacirca l'oceanu per furnisce mudelli climatichi è climatichi.

À l'anni, però, una stampa basica di i mudelli di riscaldamentu di l'oceanu hè apparsu. A radiazione infrarossa, visibile è ultravioletta di u sole riscalda l'oceani, in particulare u calore assorbutu in e latitudini più bassu di a Terra è e regioni orientali di enormi bacini oceanici. A causa di i currenti di l'oceani guidati da u ventu è di i mudelli di circulazione à grande scala, u calore hè tipicamenti guidatu à l'ouest è i poli è si perde mentre scappa in l'atmosfera è u spaziu.

Sta perdita di calore vene principalmente da una cumminazione di evaporazione è re-radiazione in u spaziu. Stu flussu di calore oceanicu aiuta à rende u pianeta abitabile, attenuendu l'estremi di temperatura lucali è staghjunali. In ogni casu, u trasportu di u calore à traversu l'oceanu è a so eventuale perdita ascendente sò affettati da parechji fatturi, cum'è a capacità di mischjà è agitazione di i currenti è di i venti per trasfurmà u calore in l'oceanu. U risultatu hè chì qualsiasi mudellu di cambiamentu climaticu hè improbabile di esse precisu, salvu chì sti prucessi cumplessi sò detallati. È questu hè una sfida terrificante, soprattuttu chì i cinque oceani di a Terra coprenu 360 milioni di chilometri quadrati, o 71% di a superficia di u pianeta.

A ghjente pò vede un impattu chjaru di l'effettu di u gasu di serra in l'oceanu. Questu hè assai chjaru quandu i scientisti misuranu da a superficia finu à u globu.

Frankstar Technology hè impegnata à furnisceequipaghji mariniè servizii tecnichi pertinenti. Ci focalizemu nantuosservazione marinaèsurviglianza di l'oceanu. A nostra aspettativa hè di furnisce dati precisi è stabili per una megliu comprensione di u nostru oceanu fantasticu.

20


Tempu di post: Jul-18-2022