Frankstar è u Laboratoriu Chjave di Oceanografia Fisica, u Ministeru di l'Educazione, l'Università Oceanica di Cina, anu implementatu inseme 16 sprites d'onda in l'Oceanu Pacificu Nord-Ovest da 2019 à 2020, è ottenutu 13,594 serie di dati preziosi di onde in l'acque pertinenti finu à 310 ghjorni. . I scientisti in u laboratoriu anu analizatu currettamente è anu utilizatu i dati in situ osservati per pruvà chì u campu di u flussu di a superficia di u mare pò cambià significativamente e caratteristiche di l'altezza di l'onda di l'oceanu. U documentu di ricerca hè statu publicatu in Deep Sea Research Part I, una rivista autorita in l'industria marina. Dati di osservazione in situ impurtanti sò furniti.
L'articulu indica chì ci sò teorii relativamente maturi in u mondu nantu à l'influenza di i currenti marini nantu à u campu d'onda, chì sò più sustinuti da una seria di risultati di simulazione numerica. Tuttavia, da a perspettiva di l'osservazioni in situ, l'evidenza sufficiente è efficace ùn hè micca stata furnita per revelà l'effettu di modulazione di i currenti marini nantu à l'onda, è ùn avemu sempre una cunniscenza relativamente prufonda di l'impattu di i currenti oceanici à scala globale nantu à i campi d'onda.
Paragunendu e differenze trà u pruduttu di u mudellu d'onda WAVEWATCH III (GFS-WW3) è l'altezza d'onda osservata in situ di boe d'onda (DrWBs), hè cunfirmatu da u puntu di vista d'osservazione chì i currenti marini ponu influenzà significativamente l'altitudine effettiva di l'onda. . In particulare, in l'area di mare di l'estensione di Kuroshio di l'Oceanu Pacificu nord-occidentale, quandu a direzzione di propagazione di l'onda hè uguale (upposta) à a corrente di a superficia di u mare, l'altezza d'onda effettiva osservata da DrWB in situ hè più bassa (più alta) di l'onda efficace. altezza simulata da GFS-WW3. Senza cunsiderà l'effettu forzante di a corrente di l'oceanu nantu à u campu d'onda, u pruduttu GFS-WW3 pò avè un errore di finu à 5% cumparatu cù l'altezza di l'onda efficace osservata in u campu. Ulteriori analisi cù l'osservazioni di l'altimetri satellitari mostranu chì, eccettu in i zoni marini duminati da swells di l'oceanu (l'oceanu di bassa latitudine orientali), l'errore di simulazione di u pruduttu di l'onda GFS-WW3 hè coherente cù a prughjezzione di i currenti marini nantu à a direzzione di l'onda oceanu globale.
A publicazione di stu articulu mostra ancu chì i piattaforme d'osservazione di l'oceanu domestici è i sensori d'osservazione rapprisentanu daboa d'ondasi sò avvicinati gradualmente è ghjunghjenu à u livellu internaziunale.
Frankstar farà più sforzi incessanti per lancià più è megliu piattaforme d'osservazione di l'oceanu è sensori, è fà qualcosa fieru!
Tempu di post: 31-oct-2022