Cumu l'equipaggiu di monitoraghju di l'oceanu in tempu reale rende u dragatu più sicuru è più efficiente

U dragage marinu causa danni ambientali è pò avè una cascata di impatti negativi nantu à a flora è a fauna marina.

"A ferita fisica o a morte da i scontri, a generazione di rumore è l'aumentu di a turbidità sò i modi principali in quale u dragamentu pò affettà direttamente i mammiferi marini", dice un articulu in u ICES Journal of Marine Science.

"L'effetti indiretti di u dragamentu nantu à i mammiferi marini venenu da cambiamenti in u so ambiente fisicu o a so preda. E caratteristiche fisiche, cum'è a topografia, a prufundità, l'onde, i currenti di marea, a dimensione di particella di sedimentu è a cuncentrazione di sedimentu in sospensione, sò alterate da u dragamentu, ma i cambiamenti si verificanu ancu naturalmente per via di l'avvenimenti di disturbazione cum'è maree, onde è tempeste.

U dragage pò ancu avè un effettu preghjudiziu nantu à l'alberi marini, chì porta à cambiamenti à longu andà in u litorale è potenzialmente mette in risicu e cumunità in terra. L'erba di mare pò aiutà à risistiri à l'erosione di e spiagge è formanu parte di i frangiflutti chì pruteghjenu a costa da e tempeste. U dragage pò espunà i letti di alghe marini à l'affucatu, a rimozione o a distruzzione.
Fortunatamente, cù i dati ghjusti, pudemu limità l'effetti negativi di u dragage marinu.
I studii anu dimustratu chì cù e prucedure di gestione ghjustificate, l'effetti di u dragage marinu pò esse limitati à u sonu di maschera, cambiamenti di cumpurtamentu à cortu termine è cambiamenti in a dispunibilità di preda.

L'imprenditori di dragaggio ponu aduprà e mini boe d'onda di Frankstar per migliurà a sicurezza operativa è l'efficienza. L'operatori ponu accede à i dati di l'onda in tempu reale raccolti da a Mini boia d'onda per informà e decisioni go / no-go, è ancu à e dati di pressione di l'acqua sotterranea raccolti per monitorà i livelli di l'acqua in u situ di u prugettu.

In u futuru, i cuntratturi di dragage seranu ancu capaci di utilizà l'equipaggiu di sensori marini di Frankstar per monitorà a turbidità, o quantu hè chjaru o opaca l'acqua. U travagliu di dragage stirs up large amounts of sediment, resulting in più altu ch'è u solitu misurazioni di turbidità in l'acqua (vale à dì una opacità aumentata). L'acqua torbida hè fangosa è oscura a luce è a visibilità di a flora è a fauna marina. Cù a Boa Mini Wave cum'è u centru per a putenza è a connettività, l'operatori puderanu accede à e misurazioni da i sensori di turbidità appiccicati à l'ormeggi intelligenti attraversu l'interfaccia hardware aperta di Bristlemouth, chì furnisce funziunalità plug-and-play per i sistemi di sensori marini. I dati sò raccolti è trasmessi in tempu reale, chì permettenu a turbidità per esse monitorata continuamente durante l'operazione di dragaggio.


Tempu di Postu: Nov-07-2022