L'usu tradiziunale di e currenti oceaniche da l'esseri umani hè di "spinghje a barca cù a corrente". L'antichi utilizavanu e currenti oceaniche per navigà. À l'età di a vela, l'usu di e currenti oceaniche per aiutà a navigazione hè cum'è ciò chì a ghjente dice spessu "spinghje una barca cù a corrente". In u XVIII seculu, Franklin, un statista è scientistu americanu, hà tracciatu una carta di a Corrente di u Golfu. Sta carta traccia a velocità di u flussu è a direzzione di a corrente di l'Atlanticu di u Nordu in dettagliu particulare, è hè aduprata da i navi à vela chì viaghjanu trà l'America di u Nordu è l'Europa Occidentale, riducendu assai u tempu per attraversà l'Atlanticu di u Nordu. In Oriente, si dice chì durante a Siconda Guerra Mundiale, i Giappunesi anu utilizatu a Corrente di Kuroshio per mandà granu da a Cina è a Corea di u Nordu nantu à zattere à u cuntinente.
A tecnulugia muderna di teledetezione satellitare artificiale pò misurà i dati attuali di diverse zone marine in ogni mumentu, è furnisce u megliu serviziu di navigazione di rotta per e navi in l'oceanu.
Pruduzzione d'energia In u muvimentu oceanicu, e currenti oceaniche ghjocanu un rollu impurtante in u clima è l'equilibriu ecologicu di a Terra. E currenti oceaniche si movenu in cicli longu una certa strada, è a so scala hè decine di millaie di volte più grande di quella di i fiumi è di i fiumi giganti nantu à a terra. U flussu d'acqua di mare pò fà girà turbine per generà elettricità è furnisce energia verde à e persone. A Cina hè ancu ricca d'energia di e currenti oceaniche, è a putenza media teorica longu à e currenti oceaniche hè di 140 milioni di kilowatt.
Frankstar Technology Group PTE LTD si cuncentra nantu à furnisceequipaggiamentu marinuè i servizii tecnichi pertinenti. Cum'èboa à deriva(pò monitorà a currente superficiale, a temperatura),mini boa d'onda, boa d'onda standard, boa d'osservazione integrata, boa di ventu; sensore d'onda, sensore di nutrienti; corda di kevlar, corda dyneema, connettori sottumarini, verricellu, registratore di mareeè cusì via. Ci cuncentramu nantu àosservazione marinaèmonitoraghju di l'oceanuA nostra aspettativa hè di furnisce dati precisi è stabili per una megliu capiscitura di u nostru fantasticu oceanu.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2022