Comu tutti sapemu, Singapore, cum'è un paese isulanu tropicale circundatu da l'oceanu, ancu s'è a so dimensione naziunale ùn hè micca grande, hè sviluppatu stabile. L'effetti di a risorsa naturale blu - L'Oceanu chì circundanu Singapore hè indispensabile. Fighjemu un ochju à cumu Singapore s'accorda cù l'Oceanu ~
Problemi intricati di l'oceanu
L'oceanu hè sempre statu un tesoru di a biodiversità, chì aiuta ancu à cunnette Singapore cù i paesi di l'Asia Sudueste è a regione glubale.
Per d 'altra banda, l'urganismi marini, cum'è i microorganismi, i contaminanti è e spezie aliene invasive ùn ponu esse gestiti longu e fruntiere geopolitiche. Temi cum'è i rifiuti marini, u trafficu marittimu, u cummerciu di a pesca, a sustenibilità di a cunservazione biologica, i trattati internaziunali nantu à i scarichi di navi, è e risorse genetiche in alta mare sò tutti transfrontalieri.
Cum'è un paese chì si basa assai nantu à a cunniscenza globalizzata per sviluppà a so ecunumia, Singapore cuntinueghja à aumentà a so participazione à a spartera di risorse regiunale è hà a respunsabilità di ghjucà un rolu in a prumuzione di a sustenibilità ecologica. A megliu suluzione richiede una stretta cooperazione è spartera di dati scientifichi trà i paesi. .
Sviluppà vigorosamente a scienza marina
Torna in 2016, a Fundazione Naziunale di Ricerca di Singapore hà stabilitu u Programma di Ricerca è Sviluppu Scientifica Marina (MSRDP). U prugramma hà finanziatu 33 prughjetti, cumprese a ricerca nantu à l'acidificazione di l'oceanu, a resilienza di e scogliere di corallo à u cambiamentu ambientale, è u disignu di dighe per rinfurzà a biodiversità.
Ottanta ottu scientisti di ricerca da ottu istituzioni terziarii, cumpresu l'Università Tecnologica di Nanyang, anu participatu à u travagliu, è anu publicatu più di 160 documenti di riferimentu parenti. Questi risultati di ricerca anu purtatu à a creazione di una nova iniziativa, u prugramma Marine Climate Change Science, chì serà implementatu da u Cunsigliu di i Parci Naziunali.
Soluzioni glubale à i prublemi lucali
In fattu, Singapore ùn hè micca solu à affruntà a sfida di a simbiosi cù l'ambiente marinu. Più di 60% di a pupulazione di u mondu campa in i zoni custieri, è circa dui terzi di e cità cù una populazione di più di 2,5 milioni sò situati in i zoni custieri.
Davanti à u prublema di u soprasfruttamentu di l'ambiente marinu, assai cità custieri s'impegnanu à ottene u sviluppu durevule. U successu relativo di Singapore vale a pena guardà, equilibrendu u sviluppu ecunomicu cù u mantenimentu di l'ecosistemi sani è u mantenimentu di una ricca biodiversità marina.
Hè da nutà chì l'affari marittimi anu ricivutu l'attenzione è u sustegnu scientificu è tecnologicu in Singapore. U cuncettu di rete transnaziunale per studià l'ambiente marinu esiste digià, ma ùn hè micca sviluppatu in Asia. Singapore hè unu di i pochi pionieri.
Un laboratoriu marinu in Hawaii, USA, hè in rete per cullà dati oceanografichi in u Pacificu orientale è l'Atlanticu occidentale. Diversi prugrammi di l'UE liganu micca solu l'infrastruttura marina, ma ancu recullanu dati ambientali in i laboratori. Queste iniziative riflettenu l'impurtanza di e basa di dati geugrafiche spartute. U MSRDP hà rinfurzatu assai u statutu di ricerca di Singapore in u campu di a scienza marina. A ricerca ambientale hè una battaglia prulungata è una longa marchja d'innuvazione, è hè ancu più necessariu d'avè una visione oltre l'isuli per prumove u prugressu di a ricerca scientifica marina.
Quì sopra sò i dettagli di e risorse marine di Singapore. U sviluppu sustenibile di l'ecologia richiede i sforzi incessanti di tutta l'umanità per compie, è pudemu tutti esse una parte di questu ~
Tempu di Postu: Mar-04-2022