Cù più di u 70% di u nostru pianeta cupertu da l'acqua, a superficia di l'oceanu hè una di e zone più impurtanti di u nostru mondu. Quasi tutta l'attività ecunomica in i nostri oceani si svolge vicinu à a superficia (per esempiu, u trasportu marittimu, a pesca, l'acquacoltura, l'energie marine rinnuvevuli, a ricreazione) è l'interfaccia trà l'oceanu è l'atmosfera hè cruciale per prevede u clima è u tempu glubale. In breve, u tempu oceanicu hè impurtante. Eppuru, stranamente, ùn sapemu ancu guasi nunda.
E rete di boe chì furniscenu dati precisi sò sempre ancorate vicinu à a costa, in prufundità d'acqua di solitu menu di qualchì centinaia di metri. In acque più prufonde, luntanu da a costa, e rete di boe estese ùn sò micca ecunomicamente fattibili. Per l'infurmazioni meteorologiche in mare apertu, ci basamu nantu à una cumbinazione d'osservazioni visuali da parte di l'equipaggiu è misurazioni proxy basate nantu à satelliti. Queste informazioni anu una precisione limitata è sò dispunibili à intervalli spaziali è temporali irregulari. In a maiò parte di i lochi è a maiò parte di u tempu, ùn avemu assolutamente nisuna infurmazione nantu à e cundizioni meteorologiche marine in tempu reale. Questa cumpleta mancanza d'infurmazioni affetta a sicurezza in mare è limita severamente a nostra capacità di prevede è prevede l'eventi meteorologichi chì si sviluppanu è attraversanu l'oceanu.
Tuttavia, i sviluppi promettenti in a tecnulugia di i sensori marini ci aiutanu à superà queste sfide. I sensori marini aiutanu i circadori è i scientifichi à ottene informazioni nantu à e parte remote è difficili da ghjunghje di l'oceanu. Cù queste informazioni, i scientifichi ponu prutege e spezie in periculu, migliurà a salute di l'oceani è capisce megliu l'effetti di u cambiamentu climaticu.
Frankstar Technology si cuncentra nantu à furnisce sensori d'onde è boe d'onde d'alta qualità per u monitoraghju di l'onde è di l'oceanu. Ci dedichemu à e zone di monitoraghju oceanicu per una megliu capiscitura di u nostru fantasticu oceanu.
Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2022